Βιογραφικό – Θωμά Χριστίνα

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΘΩΜΑ

Λογοθεραπεύτρια & Επιστημονική Υπεύθυνη

Η Θωμά Χριστίνα γεννήθηκε το 1991 στην Αθήνα. Αποφοίτησε από το τμήμα Λογοθεραπείας του Ανώτερου Τεχνολογικού Ιδρύματος Ιωαννίνων, το 2013.
Εργάστηκε σε ιδιωτικούς φορείς της Αττικής και για δύο συνεχή έτη εργάστηκε ως παράλληλη στήριξη σε δημόσιους φορείς Προσχολικής Ηλικίας, στην Αθήνα.

Από το 2017, ιδιωτεύει στην Πετρούπολη, Αττικής, ως λογοθεραπεύτρια και επιστηµονική υπεύθυνη της διεπιστηµονικής οµάδας «talk2me». Κλινικά, ασχολείται µε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας µε εύρος διαταραχών λόγου, ομιλίας, επικοινωνίας και κατάποσης.

Από το 2013 έως σήμερα έχει εργασθεί ανιχνευτικά, αξιολογητικά και θεραπευτικά με παιδιά, με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (ΔΑΦ),  διαταραχές Σίτισης –  Κατάποσης, Δυσπραξία ομιλίας, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή, Διάσπαση Προσοχής, Αρθρωτικές – Φωνολογικές δυσκολίες, κ.α.

Έχει πιστοποιηθεί σε ειδικά προγράµµατα Στοματοπροσωπικής Θεραπείας όπως, “A Three-Part Treatment Plan for Oral Placement Therapy”, “Feeding Therapy: A Sensory – Motor Approach” της εταιρίας TalkTools και στη νευροµυϊκή ηλεκτρική διέγερση (NMES) για την αντιµετώπιση της δυσφαγίας σε παιδιά και ενήλικες.

Αποτελεί πιστοποιημένo μέλος και θεραπεύτρια του οργανισμού “HANEN”, με το σεμινάριο “More than Words”, για την εκπαίδευση γονέων και πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά με επικοινωνιακές δυσκολίες, αναπτυξιακές διαταραχές και καθυστέρηση ομιλίας. Έχει εκπαιδευτεί σε πληθώρα σεμιναρίων, με σκοπό την ενίσχυση δεξιοτήτων συνδιαλλαγής, κοινωνικότητας, κοινωνικοποίησης, εστίασης της προσοχής και επικοινωνίας  όπως, “Εντατική Αλληλεπίδραση / Intesnive Interaction”, “The Greenspan Floortime Approach”, “Attention Autism”, “PECS”, “MAKATON”κ.α.

Επιπλέον, είναι πιστοποιημένη θεραπεύτρια του οργανισμού “MARTE MEO HELLAS”, που σκοπό έχει την στήριξη των γονέων στη σύνδεση και φροντίδα των παιδιών με αναπτυξιακές δυσκολίες.

Παράλληλα, έχει εκπαιδευτεί σε θεραπευτικές τεχνικές εστιασμένες στις δυσκολίες που εμφανίζουν παιδιά στο Φάσμα του Αυτισμού, παιδιά με Πραγματολογικές δυσκολίες, παιδιά με Διάσπαση Προσοχής κ.α., όπως  η μέθοδος “TEACCH”, “Κοινωνικές Ιστορίες 2.10 – Social Stories”, “Το παιδί με δυσκολίες στην Αισθητηριακή Επεξεργασία. Από το πρόβλημα στη λύση”, “Όραση και Αυτισμός – Όραση και Μάθηση”, “Solving the Puzzle of Autism Using Therapy Techniques” & “Sensory Intervention Techniques for Speech – Language Pathologists”, «Level 1 – Yoga for children with Autism and Special Needs” κ.α.